close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שופרות קלי תקיעה המקוריים מבית קלותקיעה חוגגים חי שנים להופעתם בשוק

מערכת שורשג אלול, תשפג20/08/2023

שופרות קלי תקיעה הנושאים את סמל קַלותְּקִיעָה הם ערובה לכך כי נבדקו על ידי מקצוען בעל שם עולמי והוכחו כתואמים לתואר קלי תקיעה

תגיות:
סמל קלותקיעה המופיע על גבי השופרות המיוחדים
בשנת תשס"ו הונפקו לשוק שופרות קלי תקיעה ע"י קשרי קודש בבני ברק. עקב נסיונות כושלים של זייפנים בכל רחבי העולם אשר הציגו תוצרת כושלת תחת שם זה ובכדי שלא יַטעו את הלקוחות הוחלט למתג את התוצרת באמצעות סמל קַלותְּקִיעָה אשר הוא סימן מסחרי רשום אצל רשם הסימנים.

שופרות קלי תקיעה הנושאים את סמל קַלותְּקִיעָה הם ערובה לכך כי נבדקו על ידי מקצוען בעל שם עולמי והוכחו כתואמים לתואר קלי תקיעה. כמו כן הרוכשים שופר הנושא תוית זו של קלותקיעה החל מ-400 ₪ זכאים לקבל הדרכה לתקיעה בשיטת בְּרִיש השיטה הידועה בעולם אשר הוכיחה את עצמה בקרב קהל ענק של לקוחות
סמל קלותקיעה המופיע על גבי השופרות המיוחדים
ברחבי העולם כולו. שיטה זו מודרכת אך ורק במרכז העולמי לשופרות קלי תקיעה בבני ברק קהילות יעקב 21.

לכן ,בשעת רכישת שופר קל תקיעה יש לבדוק כי אכן מופיע עליו הסמל של קלותקיעה.

קצת על שיטת בְּרִיש
שופרות קלי תקיעה נבחנים באמצעות בדיקה של לפחות כ-10 נתוני איכות מקצועיים בשופר עצמו.

פעמים קוי ייצור שאינם עונים על הדרישות והנתונים של שופר שהוא אכן קל תקיעה לא מגיעם לשיווק על ידינו. מיוןן השופרות נעשה במשך כל ימות השנה תוך מיון מדוקדק של אלפי שופרות אשר מתוכם נבחרו שופרות קלים לתקיעה.

שופר שאובחן כמתאים לתואר קל תקיעה נבדק גם ארבע בדיקות להבטחת התקינות ההלכתית של השופר.

רק אז הוא משווק כשופר קל תקיעה. הסימן לכך הוא המצאות לוגו של קלותקיעה על גוף השופר.

התאמת השופר ללקוח מתוך אוסף נדיר ומיוחד של שופרות קלי תקיעה נעשית בשיטה שפותחה לאחר 21 שנות מחקר ונסיון בהדרכה של בעלי תוקע ובמעקב שוטף אחר תהליכי ייצור ומיון של רבבות שופרות יחד עם נסיונות תמידיים לשפר עוד ועוד ולהביא בשורה לקהל המחפש שופר קל תקיעה אמיתי.

לידיעת רוכשי השופרות :בכדי להבטיח ללקוח שופר קל תקיעה אמיתי וכשר עם המותג קלותקיעה השופרות נמכרים אך ורק בבני ברק רחוב קהילות יעקב 21 כל יום בין 10-1 בבוקר ובין 6-10 אחה"צ . בערבי שבתות הפעילות היא בין 10-1 לפנה"צ.

כל השופרות שהם קלי תקיעה הם אך ורק מתוצרת הארץ ובפיקוח על כשרות הייצור במשך כל השנה של הרב אריה לוין מרבנות תל אביב יפו. כמו כן יש אפשרות לרכוש שופר עם תו בדיקת כשרות של בד"ץ העדה החרדית ו/או של הרב לנדא אשר נעשה בתום הייצור.
על לקוחות קלותקיעה המרכז לשופרות קלי תקיעה נמנים כל חוגי העם היהודי רבנים חזנים פוסקי הלכה ובעלי תוקע מומחים מכל רחבי העולם.

שאלו בעלי תוקע מומחים ומנוסים ומהם תשמעו כי זהו השופר מספר אחד בשוק השופרות.

קלותקיעה השופר שרבים מגדולי ישראל בחרו בו. טל' 0527649168

© כל הזכויות שמורות
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה